Retningslinjer for vurdering og korrigering av behandlinger
Oppdatert: 29. Oktober 2025
Hos Skjønnhetskollektivet ønsker vi at alle kunder skal være fornøyde med resultatet etter behandlingen.
For å sikre en rettferdig og profesjonell oppfølging, gjelder følgende retningslinjer:
1. Vurdering etter behandling
Om du opplever at resultatet ikke ble som forventet, må du ta kontakt med oss innen 5 dager etter utført behandling.
Innenfor denne perioden kan du få en gratis vurderingstime hos behandleren for å se om det er behov for en korrigering.
2. Korrigering
Dersom behandler vurderer at resultatet avviker fra det som er normalt eller forventet, tilbys en korrigering kostnadsfritt.
Korrigering må gjennomføres innen rimelig tid etter vurderingen, og avtales direkte med behandleren.
3. Tilbakebetaling
Da alle behandlere i Skjønnhetskollektivet driver som selvstendige næringsdrivende, kan vi ikke tilby tilbakebetaling for utførte behandlinger uten at det først er gjort en vurdering.
Tilbakebetaling kan kun vurderes dersom flere enn én behandler har gjort en faglig vurdering av resultatet og alle er enige om at behandlingen ikke har gitt forventet resultat.
4. Tidligere behandlinger
Ved gjentatte behandlinger gjelder de samme retningslinjene. Tidligere korrigeringer eller justeringer påvirker ikke retten til en ny vurdering dersom behandlingen er utført på nytt.
5. Fornøyd kundegaranti
Vårt mål er at du alltid skal føle deg ivaretatt. Vi oppfordrer derfor alle kunder til å gi oss beskjed så raskt som mulig dersom noe oppleves uvanlig, slik at vi kan finne en løsning sammen.
6. Reklamasjon / Klage
All reklamasjon / klage gjøres via e-post.
Send oss din reklamasjon / klage på skjonnhetskollektivet@gmail.com
7. Kontaktinformasjon
Skjønnhetskollektivet AS
Sartorvegen 12
5353 Straume
E-post: skjonnhetskollektivet@gmail.com
Telefon: (+47) 489 21 133
Org.nr: 935 850 401